dzieci trzymające tarczę zegara
autor: brgfx (https://pl.freepik.com/autor/brgfx)

GODZINY OTWARCIA PRZEDSZKOLA:

od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-17.00

Co robimy każdego dnia w przedszkolu?

6.00 – 8.00

  • Przyjmowanie dzieci do placówki
  • Zabawy swobodne w sali według zainteresowań dzieci – indywidualne lub w zespołach: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe
  • Zabawy kierowane przez nauczyciela: ruchowe ze śpiewem i muzyką, integracyjne
  • Indywidualna praca z dzieckiem

6.00 – 8.00

  • Przyjmowanie dzieci do placówki
  • Zabawy swobodne w sali według zainteresowań dzieci – indywidualne lub w zespołach: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe
  • Zabawy kierowane przez nauczyciela: ruchowe ze śpiewem i muzyką, integracyjne
  • Indywidualna praca z dzieckiem

8.00 – 8.30

  • Ćwiczenia poranne
  • Przygotowanie do śniadania – czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne

8.30 – 9.00

  • Śniadanie
  • Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne

9.00 – 11.15

  • Zajęcia dydaktyczne: aktywność językowa, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, plastyczna, ruchowa, społeczna
  • Pobyt na powietrzu: gry i zabawy ruchowe swobodne lub pod kierunkiem nauczyciela z wykorzystaniem sprzętu sportowo – rekreacyjnego, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki
  • Zabawy swobodne w sali według zainteresowań dzieci – indywidualne lub w zespołach: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe
  • Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne ze specjalistami, indywidualne lub w małych grupach
  • Zajęcia dodatkowe

11.30 – 11.45

  • Przygotowanie do obiadu – czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne

11.45 – 12.00

  • Obiad 
  • Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne

12.00 – 13.45

  • Odpoczynek poobiedni: drzemka (maluszki), relaksacja, słuchanie muzyki, literatury dziecięcej
  • Zabawy w sali kierowane przez nauczyciela lub według własnych zainteresowań dzieci
  • Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne ze specjalistami, indywidualne lub w małych grupach
  • Zajęcia dodatkowe
  • Pobyt na powietrzu: gry i zabawy ruchowe swobodne lub pod kierunkiem nauczyciela z wykorzystaniem sprzętu sportowo – rekreacyjnego, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki

13.45 – 14.00

  • Przygotowanie do podwieczorku – czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne

14.00 – 14.30 

  • Podwieczorek 
  • Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne

14.30 – 17.00

  • Zabawy swobodne w sali według zainteresowań dzieci – indywidualne lub w zespołach: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe
  • Zabawy prowadzone pod kierunkiem nauczyciela: dydaktyczne, badawcze, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, gry dydaktyczne