Model naszego przedszkolaka:

  • potrafi funkcjonować w różnych rolach społecznych;
  • posiada umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów w oparciu o posiadana wiedze, umiejętności i twórcze działanie;
  • potrafi sprostać trudom i wyzwaniom „szkolnego” a potem dorosłego życia.
Rysunek chłopca i dziewczynki

Absolwent naszego przedszkola jest:

  • OTWARTY – łatwo nawiązuje i utrzymuje kontakty z rówieśnikami i osobami dorosłymi, chętnie i bez obaw uczestniczy w nowych zadaniach i sytuacjach społecznych;
  • ODPOWIEDZIALNY – stara się przewidzieć skutki swoich działań, cieszy się z sukcesów, akceptuje porażki, szuka rozwiązań alternatywnych;
  • CIEKAWY ŚWIATA – interesuje się życiem ludzi w innych krajach, poznając środowiska , w których żyją;
  • ROZWAŻNY – potrafi zapewnić bezpieczeństwo sobie i innym, postępuje zgodnie z zasadami higieny, wykazuje stosowną i racjonalną aktywność fizyczną, rozumie ograniczenia wynikające z jego wieku i stanu zdrowia;
  • UCZCIWY – rozróżni dobro i złe uczynki w oparciu o system wartości obowiązujący w jego otoczeniu;
  • TOLERANCYJNY – rozumie, że różnice miedzy ludźmi są czymś normalnym, w każdym stara się dostrzec coś dobrego i zrozumieć go, wie, że istnieją różne sposoby komunikowania się.